Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогославець, Любов Петрівна-
dc.contributor.authorЖитеньова, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-11-03T17:28:50Z-
dc.date.available2016-11-03T17:28:50Z-
dc.date.issued2015-12-
dc.identifier.citationБогославець Л. П. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера педагога у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Л. П. Богославець, Л. В. Житеньова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. — 2015. — Вип. 8. — Частина ІV. – С. 15-19. Режим доступу: http://www.kspu.kr.ua/ua/ntmd/konferentsiy/conf-problemy-ta-inovatsii/sektsiia-2/4725-formuvannya-profesiyno-komunikatyvnoyi-kompetentnosti-maybutnoho-inzhenera-pedahoha-u-protsesi-fakhovoyi-pidhotovky.uk
dc.identifier.isbn978-966-7406-67-7uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2813-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера-педагога. Зазначено, що рівень професіоналізму фахівця визначає компетентність, а його досягнення відбуваються через здобуття необхідних компетенцій, які досягаються у процесі професійної підготовки. Метою та результатом професійної підготовки фахівця є рівень сформованості його компетентності. Визначені структурні компоненти професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера-педагога.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме формирования профессионально-коммуникативной компетентности будущего инженера-педагога. Отмечено, что уровень профессионализма специалиста определяет компетентность, а его достижения происходят посредством получения необходимых компетенций, которые достигаются в процессе профессиональной подготовки. Целью и результатом профессиональной подготовки специалиста является уровень сформирования его компетентности. Определены структурные компоненты профессионально-коммуникативной компетентности будущего инженера-педагога.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problem of formation of professional communicative competence of the future engineer-teacher.It is noted that the level of professionalism defines competence, and its achievements are due to obtain the necessary competencies are achieved during training.The aim and result of professional training is the level of formation of its competence.The structural components of professional communicative competence.Successful teaching of professional engineering profession depends not only on the level of competence of its formation, but the degree of development of personal qualities that directly influence the success and strong performance in the implementation of professional and educational activities.Among the important personality of the teacher professional engineering specialties appear moral, communication, organizational quality;psychophysical and professional quality;intellectual, business, volitional, emotional, emphatic quality;active life, dynamism, emotional culture, organization, communicative, dydaktychnist, technical intelligence, creativity, teaching professional intelligence.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.subjectкомунікативністьuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectінженер-педагогuk
dc.subjectкомпетентностьuk
dc.subjectкоммуникабельностьuk
dc.subjectтехнологии обученияuk
dc.subjectпрофессионализмuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectинженер-педагогuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectcommunication skillsuk
dc.subjectlearning technologyuk
dc.subjectengineer-teacheruk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.titleФормування професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера педагога у процесі фахової підготовкиuk
dc.title.alternativeFormation of professional and communicative competence of future engineers-teachers in the process of professional traininguk
dc.title.alternativeФормирование профессионально-коммуникативной компетентности будущих инженеров-педагогов в процессе профессиональной подготовкиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBogoslavets, L.-
local.contributor.altauthorZhyteneva, L.-
local.contributor.altauthorБогославец, Л.-
local.contributor.altauthorЖитенева, Л.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освітиuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.identifier.urihttp://www.kspu.kr.ua/ua/ntmd/konferentsiy/conf-problemy-ta-inovatsii/sektsiia-2/4725-formuvannya-profesiyno-komunikatyvnoyi-kompetentnosti-maybutnoho-inzhenera-pedahoha-u-protsesi-fakhovoyi-pidhotovky-
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161104_Bogoslavets.pdf143,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.