Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28189
Назва: | Розробка інтерактивної колекції фізичного та віртуального вбрання за мотивами драми-феєрії "Лісова пісня" |
Інші назви: | Development of an interactive collection of physical and virtual outfits based on the of the fairy tale drama "The forest song" |
Автори: | Назарчук, Марія Шевчук, Юлія Гриценя, Каріна |
Ключові слова: | 3D одяг культурна спадщина міжкультурний діалог метавсесвіт українська міфологія 3D clothing cultural heritage intercultural dialogue metauniverse Ukrainian mythology |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Назарчук М. Розробка інтерактивної колекції фізичного та віртуального вбрання за мотивами драми-феєрії "Лісова пісня" / М. Назарчук, Ю. Шевчук, К. Гриценя // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 340-343. |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження пропонує новий підхід до просування моди, який поєднує технології, мистецтво та культурну спадщину. Це здійснюється шляхом створення унікального та цікавого контенту через використання літературної творчості. Головна ідея полягає в тому, щоб використовувати літературні твори для створення 3D одягу у метавсесвіті, що привертає увагу та зацікавлює аудиторію. Крім того, дослідження розкриває інноваційний підхід до популяризації класичних творів, залучаючи молодь за допомогою сучасних модних рішень. Це може сприяти взаємодії між літературою, модою та технологіями, розширюючи аудиторію та відкриваючи нові можливості для творчості та культурного обміну. The study proposes a new approach to fashion promotion that combines technology, art, and cultural heritage. This is done by creating unique and interesting content through the use of classic literature. The main idea is to use literary works to create 3D clothing in a metaverse that attracts attention and engages the audience. In addition, the study reveals an innovative approach to popularizing classical works by engaging young people with modern fashion solutions. This can foster interaction between literature, fashion and technology, expanding the audience and opening up new opportunities for creativity and cultural exchange. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28189 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD_2024_V1_P340-343.pdf | 869,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.