Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28243
Назва: | Study of Miao embroidery: semiotics of patterns and artistic value |
Інші назви: | Дослідження вишивки Мяо: семіотика візерунків та художня цінність |
Автори: | Shiyang, Wang Kolosnichenko, O. V. |
Ключові слова: | вишивка Мяо візерунок дизайн вишивки Мяо елеленти вишивки кольорова гама семіотика художня цінність дизайну Miao embroidery Miao embroidery design embroidery elements color scheme pattern semiotics design artistic value |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Shiyang Wang Study of Miao embroidery: semiotics of patterns and artistic value = Дослідження вишивки Мяо: семіотика візерунків та художня цінність [Текст] / Wang Shiyang, O. V. Kolosnichenko // Art and Design. - 2024. - № 3 (27). - С. 98-109. |
Source: | Art and Design |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є аналіз та інтерпретація семіотичних характеристик візерунків вишивки Цяньдуннан Мяо на основі семіотичної трихотомії Морріса; дослідження методів та шляхів застосування і трансформації етнічних візерунків вишивки в сучасному культурному та креативному дизайні. За допомогою польових досліджень у районі Цяньдуннан Мяо, збору літератури та аналізу дизайнерських практик досліджено репрезентативні семіотичні характеристики візерунків вишивки Цяньдуннан Мяо з точки зору оздоблення та кольору. Використовуючи семіотичну трихотомію Морріса, дослідження інтерпретує семіотичні зв'язки між візерунками вишивки Цяньдуннан Мяо з точки зору синтактики, прагматики та семантики. Воно досліджує інноваційні сценарії застосування традиційних культурних символів у сучасному дизайнерському контексті. Візерунки вишивки Цяньдуннан Мяо демонструють виразні художні особливості, регіональні характеристики та естетичні тенденції. Виокремлюючи семіотичні елементи декору та кольору з вимірів синтактики, прагматики та семантики, досліджено трансформації та інноваційні можливості застосування елементів дизайну візерунків вишивки Цяньдуннан Мяо. Це сприяє успадкуванню та розвитку візерунків вишивки Цяньдуннань Мяо та дозволяє сучасним дизайнерським продуктам включати етнічні культурні особливості. Це дослідження застосовує семіотичну трихотомію Морріса до інтерпретації візерунків вишивки Цяньдуннань Мяо, забезпечуючи нову перспективу для культурної конотації та дизайнерської трансформації традиційних візерунків вишивки. Вона досліджує шляхи та моделі застосування для трансформації традиційних культурних символів у сучасному дизайні, шукаючи шляхи інтеграції традиційної культури з сучасним дизайном. Дослідження пропонує нові ідеї та посилання для інтерпретації та дослідження візерунків вишивки Цяньдуннан Мяо з семіотичної перспективи. Воно містить посилання та ідеї для суміжних галузей дизайну. This study aims to analyze and interpret the semiotic characteristics of Qiandongnan Miao embroidery patterns based on Morris's semiotic trichotomy. It seeks to explore methods and pathways for the application and transformation of ethnic embroidery patterns in modern cultural and creative design. Through field research in the Qiandongnan Miao area, literature collection, and design practice, the study investigates the representative semiotic characteristics of Qiandongnan Miao embroidery patterns in terms of decoration and color. Using Morris's semiotic trichotomy, the research interprets the semiotic relationships among Qiandongnan Miao embroidery patterns from the perspectives of syntactics, pragmatics, and semantics. It explores the innovative application scenarios of traditional cultural symbols in contemporary design contexts. Qiandongnan Miao embroidery patterns exhibit distinct artistic features, regional characteristics, and aesthetic tendencies. By extracting the semiotic elements of decoration and color from the dimensions of syntactics, pragmatics, and semantics, the study explores the multiple transformations and innovative application possibilities of Qiandongnan Miao embroidery pattern design elements. This not only allows modern design products to incorporate ethnic cultural characteristics but also contributes to the inheritance and development of Qiandongnan Miao embroidery patterns. This research applies Morris's semiotic trichotomy to the interpretation of Qiandongnan Miao embroidery patterns, providing a new perspective for the cultural connotation and design transformation of traditional embroidery patterns. It explores the pathways and application models for transforming traditional cultural symbols in modern design, seeking ways to integrate traditional culture with contemporary design. The study offers new ideas and references for interpreting and researching Qiandongnan Miao embroidery patterns from a semiotic perspective. It provides references and insights for related design fields. |
DOI: | 10.30857/2617-0272.2024.3.8 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28243 |
ISSN: | 2617-0272 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Art and Design |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
artdes_2024_N3_P098-109.pdf | 616,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.