Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28311
Назва: Сучасні пріоритети у проєктуванні основних елементів фірмового стилю
Інші назви: Current priorities in designing the main elements of the company style
Автори: Король, Анатолій
Цальцалко, Дар'я
Ключові слова: фірмовий стиль
логотип
сучасність
композиція
бренд
шрифт
елементи
колір
технології
реклама
corporate style
logo
modernity
composition
brand
font
elements
color
technology
advertising
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Король А. Сучасні пріоритети у проєктуванні основних елементів фірмового стилю / А. Король, Д. Цальцалко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 114-117.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сучасні пріоритети у проєктуванні основних елементів для створення фірмового стилю. Розглянуто що таке фірмовий стиль та основні методи для його створення. Представлено та проаналізовано основні елементи що включає в себе фірмовий стиль.
Modern priorities in the design of the main elements for creating a corporate style have been studied. Considered what a corporate style is and the main methods for its creation. The main elements of corporate style are presented and analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28311
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P114-117.pdf561,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.