Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28322
Назва: Exploration of book packaging design concept and practice based on Chinese traditional culture
Інші назви: Дослідження концепції та практики дизайну книжкової упаковки на основі китайської традиційної культури
Автори: Bulhakova, T. V.
Si, Tingting
Ключові слова: Chinese traditional culture
book packaging design
cultural elements
design strategy
cultural innovation
китайська традиційна культура
дизайн книжкової упаковки
культурні елементи
стратегія проектування
культурні інновації
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Bulhakova T. V. Exploration of book packaging design concept and practice based on Chinese traditional culture / T. V. Bulhakova, Si Tingting // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 155-158.
Короткий огляд (реферат): This article delves into the integration of traditional Chinese cultural elements into book packaging design, aiming to imbue book packaging with richer cultural connotations and higher artistic value. Through in-depth exploration of traditional culture and modern design technology, innovative design strategies and methods have been developed. These strategies not only meet modern aesthetic needs and enhance product competitiveness but also promote the inheritance and development of traditional Chinese culture. The research conducted in this article aims to inject new vitality into book packaging design, foster cultural innovation, and open new pathways for the modern application of traditional culture.
У цій роботі йдеться про інтеграцію традиційних китайських культурних елементів у дизайн упаковки книжок з метою надати упаковці книжок багатшої культурної конотації та вищої художньої цінності. Завдяки поглибленому вивченню традиційної культури та сучасних технологій дизайну були розроблені інноваційні стратегії та методи дизайну. Ці стратегії не тільки відповідають сучасним естетичним потребам і підвищують конкурентоспроможність продукції, але й сприяють успадкуванню та розвитку традиційної китайської культури. Дослідження, проведене в цій статті, має на меті влити нову життєву силу в дизайн книжкової упаковки, сприяти культурним інноваціям і відкрити нові шляхи для сучасного застосування традиційної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28322
Розташовується у зібраннях:Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P155-158.pdf480,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.