Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКвіта, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorСоіна, Олександра Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-02-21T12:13:44Z-
dc.date.available2025-02-21T12:13:44Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationСоіна О. В. Вдосконалення комунікаційної політики просування продукції в сфері IT-технологій : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / О. В. Соіна ; наук. кер. Г. В. Квіта. – Київ : КНУТД, 2024. 107 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28627-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено сучасний стан комунікаційної політики в сфері IT-технологій та запропоновано методи її вдосконалення для підвищення ефективності просування IT-продуктів на ринку. Аналіз сучасних тенденцій в області комунікаційної політики: вивчення останніх досягнень і інновацій в області маркетингових комунікацій, включаючи використання цифрових каналів, впровадження інноваційних підходів і адаптацію до глобальних викликів ІТ-ринку. Дослідження потреб споживачів в ІТ-продуктах: проаналізовано цільову аудиторію, визначено потреби і очікування щодо комунікаційних стратегій, дозволяють IT-компаніям підвищити свою конкурентоспроможність. Розробка оптимальних методів просування на основі кількісного аналізу (розрахунок ROI, CPA, CPL) та статистичного прогнозування пропонується ефективні способи оптимізації каналів комунікації. Особлива увага приділяється інтеграції цифрових платформ, соціальних мереж та інструментів аналітики, таких як Google Analytics та Power BI. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження інноваційних стратегій просування ІТ-продуктів на українському ринку, засновані на кращих міжнародних практиках.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectцифрові каналиuk
dc.subjectCPAuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectIT-продукціяuk
dc.titleВдосконалення комунікаційної політики просування продукції в сфері ІТ-технологійuk
dc.title.alternativeImprovement of Communication Policy for Promoting Products in the IT Technology Sectoruk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorSoina, Oleksandra-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгКм-1-23uk
local.diplom.targetМетою кваліфікаційної роботи є аналіз існуючих комунікаційних політик в ІТсекторі та надання рекомендацій щодо їх вдосконалення для підвищення ефективності просування ІТ-продуктів. У фокусі дослідження - вивчення сучасних підходів до побудови комунікаційних політик, а також впровадження інноваційних методів для адаптації до швидкозмінного ринку.uk
local.diplom.objectОб'єктом дослідження є процес формування та вдосконалення комунікаційної політики в ІТ-компаніяхuk
local.diplom.predmetПредметом дослідження є напрямки вдосконалення комунікаційної політики IT-компаній, спрямовані на підвищення ефективності їх взаємодії з цільовою аудиторією та їх конкурентоспроможності на ринку.uk
local.diplom.methodДослідження проводилося з використанням таких методів, як аналіз, синтез, порівняння, кластерний аналіз, моделювання та методи прогнозування.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.specialityМаркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorKvita, Halyna-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Soina_Kvita.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.