Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКвіта, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorДрапей, Богдан Юрійович-
dc.date.accessioned2025-02-21T12:19:51Z-
dc.date.available2025-02-21T12:19:51Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationДрапей Б. Ю. Вдосконалення цінової політики компанії засобами маркетингових комунікацій : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Б. Ю. Драпей ; наук. кер. Г. В. Квіта. – Київ : КНУТД, 2024. 105 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28629-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі магістра визначено роль та місця цінової політики компанії сформовану з урахуванням засобів маркетингових комунікацій. Також, розроблено рекомендації, щодо вдосконалення цінової політики компанії засобами маркетингових комунікацій. А саме, розглянуто теоретичні засади цінової політики компанії; розкрито сутність та охарактеризовані основні елементи цінової політики компанії; сформульовані особливості цінової стратегії; визначено місце маркетингових комунікації в системі управління компанією; проаналізовано маркетингові комунікації ТОВ «АРОМА КОФЕ» ; виконано аналіз ринку кави в Україні; охарактеризовано діяльність ТОВ «АРОМА КОФЕ»; розглянути проблеми маркетингових комунікацій компанії; розглянуто шляхи удосконалення цінової політики ТОВ "АРОМА КОФЕ"; проведено веб-аналітику сайту компанії; запропоновано заходи підвищення ефективності цінової політики компанії шляхом, застосування економіко-математичного моделювання; розроблено програму маркетингу ТОВ "АРОМА КОФЕ".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectпрограма маркетингу компаніїuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleВдосконалення цінової політики компанії засобами маркетингових комунікаційuk
dc.title.alternativeImprovement of the company's pricing policy by means of marketing communicationsuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorDrapey, Bohdan-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгКм-23uk
local.diplom.targetМетою кваліфікаційної роботи магістра є розробка рекомендацій щодо, вдосконалення цінової політики компанії засобами маркетингових комунікацій.uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є формуванняі цінової політика компанії ТОВ "АРОМА КОФЕ" засобами маркетингових комунікацій.uk
local.diplom.predmetПредмет дослідження є розробка заходів, щодо підвищення ефективності цінової політики ТОВ "АРОМА КОФЕ" засобами маркетингових комунікацій.uk
local.diplom.methodДля проведення дослідження були використані такі загальнонаукові методи, як аналіз, індукція, економіко-математичне моделювання, опитування. Серед спеціальних методів SWOT-аналіз, веб-аналітика сайту, спостереження, глибинне інтерв’ю, опитування, кабінетні дослідження.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.specialityМаркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorKvita, Halyna-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Drapey_Kvita.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.