Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28664
Назва: Розвиток стратегічного маркетингу та його економічна ефективність у міжнародних компаніях
Інші назви: Development of strategic marketing and its economic efficiency in international companies
Автори: Пузирьова, Поліна Володимирівна
Балов, Григорій Юрійович
Ключові слова: маркетинг
стратегічний маркетинг
стратегія
економічна ефективність
міжнародні компанії
розвиток та формування
управління ризиками
безпека
комунікаційний аспект
інтеграція
перспективи розвитку
marketing
strategic marketing
strategy
economic efficiency
international companies
development and formation
risk management
security
communication aspect
integration
development prospects
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Балов Г. Ю. Розвиток стратегічного маркетингу та його економічна ефективність у міжнародних компаніях : кваліфікаційна робота за спеціальністю 051 Економіка / Г. Ю. Балов ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. Є. Б. Хаустова. – Київ : КНУТД, 2024. – 108 с.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена дослідженню можливих шляхів розвитку стратегічного маркетингу та його економічній ефективності у міжнародних компаніях. В роботі визначено сутність та основні задачі стратегічного маркетингу. Досліджено стратегічний маркетинг в діяльності міжнародних компаній, а також особливості його формування та функціонування. Визначено методику ефективності використання стратегічного маркетингу у міжнародних компаніях. Досліджено загальну характеристику компанії Coca-Cola, її історичний розвиток та сучасний стан. Проаналізовано розвиток стратегічного маркетингу компанії Coca-Cola. Проведено оцінку ефективності стратегічного маркетингу компанії Coca-Cola. Здійснено аналіз управління ризиками та безпекою як елементу підвищення ефективності стратегічного маркетингу в діяльності компанії Coca-Cola. Досліджено комунікаційний аспект інтеграції стратегічного маркетингу компанії Coca-Cola на міжнародному ринку. Визначено перспективи розвитку маркетингової стратегії компанії Coca-Cola у міжнародному бізнесі.
The work is devoted to the study of possible ways of developing strategic marketing and its economic efficiency in international companies. The paper defines the essence and main tasks of strategic marketing. Strategic marketing in the activities of international companies, as well as the peculiarities of its formation and functioning, are studied. The methodology for effective use of strategic marketing in international companies is determined. The general characteristics of the Coca-Cola Company, its historical development and current status are studied. The development of strategic marketing of Coca-Cola is analyzed. The effectiveness of the strategic marketing of Coca-Cola is evaluated. An analysis of risk and security management as an element of increasing the efficiency of strategic marketing in the activities of Coca-Cola is carried out. The communication aspect of integration of the strategic marketing of Coca-Cola Company in the international market is researched. Prospects for the development of the Coca-Cola marketing strategy in international business are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28664
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра смарт-економіки
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom051_Balov_Puzyrova.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.