Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : [168] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Містить тези доповідей.

Платформа 1. Стратегічні орієнтири управління розвитком освіти, науки та бізнесу в координатах повоєнного відновлення України
Платформа 2. Адаптація вищої освіти до потреб смарт-економіки на засадах суспільних цінностей
Платформа 3. Розвиток індустрії фінансових послуг у цифрову епоху
Платформа 4. Передові практики підприємницької освіти та їх роль у повоєнному відновленні України
Платформа 5. Маркетингова освіта в Україні в епоху цифрових технологій
Платформа 6. Технології віртуального обміну як дієвий інструмент забезпечення доступу до сучасної європейської бізнес-освіти у проєкті Erasmus+ VEHUB4YOU

Матеріали публікуються в авторській редакції

За достовірність викладених фактів, цитат та інших відомостей відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 168
Дата випускуНазваАвтор(и)
4-жов-2024Особливості формування інноваційної стратегії підприємства в контексті реалізації цілей сталого розвиткуТарасенко, І. О.
4-жов-2024Управління розвитком освіти і науки УкраїниКирилко, Н. М.
4-жов-2024Підприємницька освіта як драйвер економічного зростання та відновлення бізнесу в повоєнній УкраїніОнофрійчук, Я. І.; Сльозкіна, Д. В.
4-жов-2024Технології віртуального обміну як дієвий інструмент забезпечення доступу до сучасної європейської бізнес-освіти у проєкті ERASTMUS + VEHUB4YOUГрицун, В. В.
4-жов-2024Дистанційна форма освіти: переваги та недоліки застосування у воєнний часКипич, І. В.
4-жов-2024Virtual reality as an efficient educational toolBebko, S. V.
4-жов-2024Технології віртуального обміну як складова підвищення кваліфікації сучасного викладачаНевмержицька, С. М.; Цалко, Т. Р.
4-жов-2024The role of interactive educational platforms as a tool for social and professional adaptation of war veteransShkoda, M. S.
4-жов-2024Impact of virtual exchange technologies on higher education digital transformation and university ecosystems: vehub4you experienceCherniavska, O. V.; Shmygol, N. M.; Bielov, O. V.; Olshanska, O. V.; Yarish, O. V.
4-жов-2024Програми обміну студентів як механізм інтеграції українських університетів у європейський освітній простірКасич, А. О.
4-жов-2024Application of immersive technologies and their potential in Ukrainian higher education institutions in the conditions of warShkoda, D.
4-жов-2024Improving the quality of business education by providing access to modern european education in the erasmus + vehub4you projectShkoda, M.; Esposito, G.; Ragaine, A.; Ahmadova, S.
4-жов-2024Роль гейміфікації у маркетинговій освіті: інноваційні підходи до викладанняГородецький, Ю. Д.
4-жов-2024Ключові інструменти для підвищення продуктивності автоматизованих систем у digital маркетингуОрел, А. М.
4-жов-2024Сучасний абітурієнт: дослідження мотивацій та етапів вступу до закладів вищої освіти України за методом JTBDЄвсейцева, О. С.; Шевчук, П. Д.
4-жов-2024Цифрові маркетингові технології як інноваційні вектор управління попитомОльшанська, Я. О.
4-жов-2024Трансформація маркетингової освіти в контексті легкої промисловості в цифрову епоху: вимоги та перспективиСкороходов, І. М.
4-жов-2024Основні аспекти організації дуальної форми здобуття освіти в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Толчінін-Бурунський, Є. С.
4-жов-2024Інвестиційний маркетинг: сутність, переваги, показники ефективностіЖигалкевич, Ж. М.
4-жов-2024Implementation of smart specialization at the local community level: digital case of the programChernysh, M.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 168
VІ Міжнародна науково-практична конференція (м. Київ, 4 жовтня 2024 року)