Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвсейцева, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorПроценко, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-03-18T09:15:47Z-
dc.date.available2025-03-18T09:15:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПроценко Г. В. Формування і реалізація концепції інтегрованих маркетингових комунікацій : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / Г. В. Проценко ; наук. кер. О. С. Євсейцева, рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2024. – 73 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28767-
dc.description.abstractПроценко Г. В. Формування і реалізація концепції інтегрованих маркетингових комунікацій – Рукопис. Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2024 рік. Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) як важливого інструменту підвищення конкурентоспроможності компаній в умовах сучасного ринку. У роботі висвітлюються основні поняття, сутність і компоненти ІМК, аналізується їхній вплив на формування конкурентних переваг, а також розглядаються сучасні тенденції у сфері маркетингових комунікацій. Проведено аналіз ринку, організаційно-економічних характеристик і існуючої комунікаційної політики, що дозволяє виявити проблемні аспекти та можливості вдосконалення. Запропоновано концепцію формування інтегрованих маркетингових комунікацій, включаючи основні принципи та підходи до їх розробки. На основі проведеного аналізу розроблено комплексну стратегію ІМК та сформульовано рекомендації щодо впровадження цієї стратегії у практику компанії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectintegrated marketing communicationsuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.titleФормування і реалізація концепції інтегрованих маркетингових комунікаційuk
dc.title.alternativeFormation and implementation of the concept of integrated marketing communicationsuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorProtsenko, G.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗКМ-1-23uk
local.diplom.targetМетою роботи є аналіз маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Фаворит», розробка концепції інтегрованих маркетингових комунікацій і надання рекомендацій щодо її вдосконалення.uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ТОВ «Фаворит», українського виробника водозахисного одягу.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження є інтегровані маркетингові комунікації та їх вплив на конкурентоспроможність компанії.uk
local.diplom.methodУ процесі виконання роботи використано комплекс методів: аналіз літератури та джерел: для дослідження теоретичних основ ІМК; SWOT-аналіз: для оцінки внутрішнього та зовнішнього середовища ТОВ «Фаворит»; метод порівнянь: для аналізу конкурентоспроможності компанії.; аналітичні методи: для оцінки ефективності маркетингових заходів; експертне оцінювання: для формування рекомендацій.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorEvseitseva, O. S.-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Protsenko_Evseitseva.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.