Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКугай, Ксенія-
dc.date.accessioned2025-03-18T09:51:04Z-
dc.date.available2025-03-18T09:51:04Z-
dc.date.issued2024-11-26-
dc.identifier.citationКугай К. Б. Індивідуальні стилі навчання як чинник ефективності іншомовної підготовки студентів комп’ютерних спеціальностей / К. Б. Кугай // Освіта. Інноватика. Практика : науковий журнал. - Суми : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2024. - Том 12, № 9. - С. 35-39.uk
dc.identifier.issn2616-650Xuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28774-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальному питанню впливу індивідуального стилю навчання на ефективність вивчення іноземних мов студентами комп’ютерних спеціальностей. Дослідження базується на теоретичному аналізі наукової літератури та узагальненні результатів емпіричних досліджень. Метою роботи є визначення взаємозв’язку між індивідуальними стилями навчання та результативністю вивчення іноземної мови в IT-сфері. У статті розглядаються основні теоретичні підходи до розуміння стилів навчання, зокрема модель П. Хані та А. Мамфорда, яка виділяє чотири стилі навчання: рефлектор, активіст, теоретик та прагматик. Аналізується, як ці стилі виявляються у студентів комп’ютерних спеціальностей, та як вони впливають на вибір стратегій вивчення іноземної мови. На основі проведеного теоретичний аналізу вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури зроблено висновок про те, що індивідуальний стиль навчання є важливим чинником, який впливає на успішність вивчення іноземних мов. Студенти з різними стилями навчання потребують різних підходів та методів навчання. Для студентів-теоретиків важливим є глибоке розуміння граматичних правил та лексичних нюансів, тоді як студенти-прагматики більше орієнтовані на практичне застосування мови. У статті запропоновано ряд рекомендацій щодо оптимізації освітньої діяльності на заняттях з іноземної мови з урахуванням індивідуальних стилів навчання студентів комп’ютерних спеціальностей. Результати дослідження свідчать про необхідність персоналізації навчання задля підвищення ефективності вивчення іноземних мов студентами комп’ютерних спеціальностей. Урахування індивідуальних особливостей кожного студента надасть змогу створити більш комфортні умови для навчання та сприяти розвитку як іншомовної компетентності, так і професійно важливих навичок.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectСтиль навчанняuk
dc.subjectіндивідуальний стиль навчанняuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectкомп’ютерні наукиuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.titleІндивідуальні стилі навчання як чинник ефективності іншомовної підготовки студентів комп’ютерних спеціальностейuk
dc.title.alternativeIndividual learning styles as a critical factor in the success of foreign language learning among computer specialties' studentsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKugai, Kseniia-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceНауковий журнал "Освіта. Інноватика. Практика"uk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doihttps://doi.org/10.31110/2616-650X-vol12i9-005uk
local.identifier.urihttps://oip-journal.org/index.php/oip/article/view/413/320uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.