Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorСердюк, Артур Миколайович-
dc.date.accessioned2025-03-25T08:15:17Z-
dc.date.available2025-03-25T08:15:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСердюк А. М. Формування ділового іміджу підприємства як фактора підвищення рівня його конкурентоспроможності : кваліфікаційна робота освітньо-кваліфікаційного рівня за спеціальністю 073 Менеджмент / А. М. Сердюк ; наук. кер. С. М. Бондаренко. – Київ : КНУТД, 2024. – 112 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28884-
dc.description.abstractСердюк А.М. Формування ділового іміджу підприємства як фактора підвищення рівня його конкурентоспроможності. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 – Менеджмент. – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2024 рік. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних засад та обґрунтуванню практичних напрямів підвищення іміджу підприємства як фактору підвищення рівня його конкурентоспроможності на ринку. На підставі проведеного аналізу ділового іміджу ТОВ «Нова Пошта» розроблено напрями підвищення іміджу товариства як фактору підвищення рівня конкурентоспроможності компанії на ринку, а саме укладення угоди з компанією «Shell» та впровадження системи «Lost Post Service».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectділовий іміджuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.titleФормування ділового іміджу підприємства як фактора підвищення рівня його конкурентоспроможностіuk
dc.title.alternativeFormation of the business image of an enterprise as a factor in increasing its competitivenessuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorSerdiuk, Arthur-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра управління та смарт-інноваційuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгБА-23uk
local.diplom.targetМета кваліфікаційної роботи роботи полягає в дослідженні теоретичних та практичних засад формування ділового іміджу підприємства як фактор підвищення рівня його конкурентоспроможностіuk
local.diplom.objectпроцес формування ділового іміджу підприємства.uk
local.diplom.predmetтеоретичні, методичні та практичні засади формування ділового іміджу ТОВ «Нова Пошта»uk
local.diplom.methodметод пошуку та збору інформації (для визначення поняття іміджу, його задач та структури); табличний метод (для зведення отриманих протягом виконання роботи даних у таблиці); графічний метод (для ілюстрації даних, що були отримані в процесі роботи); метод узагальнення (для формулювання висновків на основі отриманих даних).uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality073 Менеджментuk
local.diplom.programМенеджментuk
local.contributor.altadvisorBondarenko, Svitlana-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom_073_Serdiuk.pdf4,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.