Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБезугла, Руслана Іванівна-
dc.contributor.authorКраснослободцева, Галина Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-03-25T08:40:04Z-
dc.date.available2025-03-25T08:40:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКраснослободцева Г. С. Тренди та тенденції у візуальній айдентиці українських банків (на прикладі розробки фірмового стилю «Креді Агріколь Банку») : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти другого рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Г. С. Краснослободцев ; наук. кер. Р. І. Безугла. – Київ : КНУТД. 2024. – 103 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28886-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі надані результати розробки фірмового стилю, що являє собою креативний дизайн, який може доповнюватись графічними елементами для різноманітних рекламних продуктів та сувенірної продукції з метою привернення уваги до бренду банку, його айдентики та збільшення лояльності клієнтів до фінансової установи. Розглянуто основні підходи до створення дизайну банківських продуктів та досліджено тренди та тенденції дизайну банківських продуктів в умовах конкурентного ринку. На основі аналізу наукових джерел щодо варіантів концептуальних рішень, у дизайні продуктів (лінійок банківських карток) було застосовано ідею використання зображень відомих архітектурних споруд, історичних постатей, видатних акторів минулого та відомих творів мистецтва, за принципами асоціативного ряду. Розробка фірмового стилю здійснена з метою привернення уваги клієнтів та користувачів банківських послуг до країни походження бренду банку- Франції. На основі проведеного дослідження розроблено дизайн-проєкт фірмового стилю «Креді Агріколь Банк», в презентації якого поєднано ідеї протиставлення контрастних кольорів: яскравого червоного та соковитого зеленого та одночасно запропонована ідея лаконічності та мінімалізму для привернення уваги до стабільності та надійності бренду через використання стриманого шрифту без засічок. Українські шрифти Arsenal та Arsenal Bold використані для креативної презентації фінансової установи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectбренд-букuk
dc.titleТренди та тенденції у візуальній айдентиці українських банків (на прикладі розробки фірмового стилю «Креді Агріколь Банку»)uk
dc.title.alternativeTrends and tendencies in the visual identity of Ukrainian banks on the example of the corporate style development for “Credit Agricole Bank”.uk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorKrasnoslobodtseva, Galina Sergiyevna-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгД 1-23uk
local.diplom.targetВиявлення останніх тенденцій у візуальному дизайні українських банків та розробка альтернативного фірмового стилю для банку «Креді Агріколь Банк».uk
local.diplom.objectВізуальна айдентика сучасних українських банків.uk
local.diplom.predmetСучасні тенденції у візуальній айдентиці українських банків на прикладі фірмового стилю «Креді Агріколь Банк».uk
local.diplom.methodПорівняння, систематизація інформації, узагальнення та візуалізація.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами)uk
local.contributor.altadvisorBezugla, Ruslana Ivanivna-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom_022_Krasnoslobodtseva.pdf2,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.