Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБезугла, Руслана Іванівна-
dc.contributor.authorНощенко, Назар В’ячеславович-
dc.date.accessioned2025-03-25T09:00:38Z-
dc.date.available2025-03-25T09:00:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНощенко Н. В. Сучасні тенденції в розробці персонажів комп'ютерних ігор : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Г. С. Краснослободцева : наук. кер. Р. І. Безугла. – Київ : КНУТД. 2024. – 107 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28889-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є створення високоякісного 3D персонажа для ігрової індустрії, що відповідає стандартам сучасних ігор. Проєкт спрямований на детальне вивчення та застосування передових технологій і методів, які використовуються у процесі моделювання ігрових персонажів. Основні завдання включають детальний аналіз історичної еволюції створення ігрових персонажів, визначення сучасних трендів, таких як реалістичність, стилізація, кастомізація та емоційна залученість, а також дослідження технологій та інструментів, які використовуються в індустрії. Зокрема, увага приділялася методам скульптингу, ретопології, текстурування, UV-розгортки, а також налаштуванню освітлення, шейдерів і фінальної презентації персонажа. У моделі збережено всі важливі деталі, починаючи від складної анатомії персонажа до текстур, стилізованих у відповідності до сучасних трендів. Результатом проєкту є повністю завершена 3D модель Пола Атріда, адаптована для ігрового середовища в Unreal Engine. Модель створена з урахуванням всіх сучасних вимог до якості, деталізації та оптимізації для ігрових середовищ. Це забезпечує її реалістичність, естетичну привабливість і технічну ефективність у використанні, відповідаючи найвищим стандартам сучасної ігрової індустріїuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectперсонаж комп’ютерної гриuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subject3D моделюванняuk
dc.subjectgame designuk
dc.titleСучасні тенденції в розробці персонажів комп'ютерних ігорuk
dc.title.alternativeModern trends in the development of computer game characters.uk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorNoshchenko, Nazar V’yacheslavovich-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгД 1-23uk
local.diplom.targetМетою дослідження є аналіз сучасних трендів у створенні персонажів у відеоіграх, включаючи аспект різноманітності та репрезентації, а також ролі персоналізації, кастомізації та текстурування у формуванні візуального стилю ігрових персонажівuk
local.diplom.objectВізуальний стиль сучасних ігрових персонажівuk
local.diplom.predmetСучасні тенденції в розробці персонажів комп'ютерних ігорuk
local.diplom.methodУ процесі дослідження використовувались такі методи: аналіз та синтез; порівняльний аналіз; емпіричний метод.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами)uk
local.contributor.altadvisorBezugla, Ruslana Ivanivna-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom_022_Noshchenko.pdf3,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.