Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28889
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Безугла, Руслана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Нощенко, Назар В’ячеславович | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-25T09:00:38Z | - |
dc.date.available | 2025-03-25T09:00:38Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Нощенко Н. В. Сучасні тенденції в розробці персонажів комп'ютерних ігор : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Г. С. Краснослободцева : наук. кер. Р. І. Безугла. – Київ : КНУТД. 2024. – 107 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28889 | - |
dc.description.abstract | Метою кваліфікаційної роботи є створення високоякісного 3D персонажа для ігрової індустрії, що відповідає стандартам сучасних ігор. Проєкт спрямований на детальне вивчення та застосування передових технологій і методів, які використовуються у процесі моделювання ігрових персонажів. Основні завдання включають детальний аналіз історичної еволюції створення ігрових персонажів, визначення сучасних трендів, таких як реалістичність, стилізація, кастомізація та емоційна залученість, а також дослідження технологій та інструментів, які використовуються в індустрії. Зокрема, увага приділялася методам скульптингу, ретопології, текстурування, UV-розгортки, а також налаштуванню освітлення, шейдерів і фінальної презентації персонажа. У моделі збережено всі важливі деталі, починаючи від складної анатомії персонажа до текстур, стилізованих у відповідності до сучасних трендів. Результатом проєкту є повністю завершена 3D модель Пола Атріда, адаптована для ігрового середовища в Unreal Engine. Модель створена з урахуванням всіх сучасних вимог до якості, деталізації та оптимізації для ігрових середовищ. Це забезпечує її реалістичність, естетичну привабливість і технічну ефективність у використанні, відповідаючи найвищим стандартам сучасної ігрової індустрії | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | персонаж комп’ютерної гри | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | 3D моделювання | uk |
dc.subject | game design | uk |
dc.title | Сучасні тенденції в розробці персонажів комп'ютерних ігор | uk |
dc.title.alternative | Modern trends in the development of computer game characters. | uk |
dc.type | Дипломний проект | uk |
local.contributor.altauthor | Noshchenko, Nazar V’yacheslavovich | - |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.subject.department | Кафедра графічного дизайну | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
local.diplom.group | МгД 1-23 | uk |
local.diplom.target | Метою дослідження є аналіз сучасних трендів у створенні персонажів у відеоіграх, включаючи аспект різноманітності та репрезентації, а також ролі персоналізації, кастомізації та текстурування у формуванні візуального стилю ігрових персонажів | uk |
local.diplom.object | Візуальний стиль сучасних ігрових персонажів | uk |
local.diplom.predmet | Сучасні тенденції в розробці персонажів комп'ютерних ігор | uk |
local.diplom.method | У процесі дослідження використовувались такі методи: аналіз та синтез; порівняльний аналіз; емпіричний метод. | uk |
local.diplom.okr | Магістр | uk |
local.diplom.speciality | 022 Дизайн | uk |
local.diplom.program | Дизайн (за видами) | uk |
local.contributor.altadvisor | Bezugla, Ruslana Ivanivna | - |
Розташовується у зібраннях: | Магістерський рівень |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dyplom_022_Noshchenko.pdf | 3,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.