Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28890
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Безугла, Руслана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Репало, Єлізавета Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-25T09:02:53Z | - |
dc.date.available | 2025-03-25T09:02:53Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Репало Є. Б. Серія профорієнтаційних плакатів для школярів старших класів по освітньо-професійній програмі «Графічний дизайн» : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / А. І. Трикозенко : науковий керівник Р. І. Безугла. – Київ : КНУТД. 2024. – 95 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28890 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена дослідженню графічних особливостей профорієнтаційних плакатів, які є ключовим засобом візуальної комунікації в системі освіти. Актуальність теми зумовлена необхідністю в ефективних профорієнтаційних матеріалах, які здатні не лише інформувати, а й формувати ціннісні орієнтири молоді у виборі професії. Окрему увагу приділено основним принципам ефективного дизайну, зокрема, використанню кольору, типографіки та композиційних рішень, які формують емоційний зв'язок з цільовою аудиторією. Досліджені інноваційні підходи до створення профорієнтаційних матеріалів враховують сучасні соціальні та технологічні виклики. Використання нейрокогнітивних досліджень сприйняття візуальної інформації дозволяє створити більш привабливі та ефективні профорієнтаційні плакати, що краще відповідають потребам молоді. Результати роботи пропонують рекомендації для освітніх установ щодо розробки нових профорієнтаційних стратегій та матеріалів, які можуть бути адаптовані до потреб сучасного суспільства. Висновки дослідження мають практичне значення для підвищення ефективності профорієнтаційних кампаній, покращення взаємодії між освітніми закладами та абітурієнтами, а також для формування більш свідомого та відповідального підходу молоді до вибору професійного шляху. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | профорієнтаційні плакати | uk |
dc.subject | графічний дизайн | uk |
dc.subject | візуальна комунікація | uk |
dc.title | Серія профорієнтаційних плакатів для школярів старших класів по освітньо-професійній програмі «Графічний дизайн» | uk |
dc.title.alternative | A series of career guidance posters for high school students in the "Graphic Design" educational and professional program | uk |
dc.type | Дипломний проект | uk |
local.contributor.altauthor | Repalo, Elizaveta Bogdanivna | - |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.subject.department | Кафедра графічного дизайну | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
local.diplom.group | МгД 1-23 | uk |
local.diplom.target | Комплексний аналіз графічних особливостей профорієнтаційних плакатів як ефективного засобу візуальної комунікації в системі освіти. Робота спрямована на дослідження дизайну, змісту та впливу цих матеріалів на свідомий вибір кар'єри молоді в умовах сучасного інформаційного середовища | uk |
local.diplom.object | Профорієнтаційні плакати як засіб візуальної комунікації в системі освіти | uk |
local.diplom.predmet | Графічні особливості профорієнтаційних плакатів, включаючи їхні візуальні елементи, композиційні рішення, типографіку та кольорову палітру. | uk |
local.diplom.method | Теоретичною та методологічною основою дослідження є системний підхід до аналізу та розробки профорієнтаційних плакатів, що забезпечує комплексне вирішення завдань і розробку практичних рекомендацій. Був проведений аналіз літератури - вивчення наукових праць і досліджень, присвячених еволюції та сучасним тенденціям профорієнтаційних матеріалів. Контент-аналіз зразків плакатів різних періодів дозволив визначити ключові візуальні, типографічні та композиційні характеристики. Також, використовувались соціологічні методи (інтерв’ю), щоб забезпечити збір даних щодо сприйняття плакатів різними групами цільової аудиторії. Статистичний аналіз отриманих даних підтвердив ефективність запропонованих підходів. | uk |
local.diplom.okr | Магістр | uk |
local.diplom.speciality | 022 Дизайн | uk |
local.diplom.program | Дизайн (за видами) | uk |
local.contributor.altadvisor | Bezugla, Ruslana Ivanivna | - |
Розташовується у зібраннях: | Магістерський рівень |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dyplom_022_Repalo.pdf | 3,69 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.