Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28907
Назва: Особливості розробки дизайну фавіконів на основі логотипів підприємств електронної комерції
Інші назви: Specifics of favicon design development based on the logos of e-commerce enterprises
Автори: Васильєв, Олександр Сергійович
Васильєва, Олена Сергіївна
Ключові слова: вебдизайн
вебсайт
визначники бренду
ідентифікація бренду
e-commercе
website
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Васильєв О. С. Особливості розробки дизайну фавіконів на основі логотипів підприємств електронної комерції. / О. С. Васильєв, О. С. Васильєва // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених ДДПУ ім. І. Франка. Серія Мистецтвознавство. - 2024. - № 73, Т 1. - C. 132-138.
Source: Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених ДДПУ ім. І. Франка. (категорія Б). Серія Мистецтвознавство.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню взаємозв’язку дизайнерських рішень логотипів і фавіконів підприємств електронної комерції. Дослідження містить огляд наукової та практичної літератури стосовно означеної тематики, результати аналізу якої підтверджують актуальність теми роботи. Методологія побудови дослі дження зумовлена темою, ґрунтується на комплексному підході, методах порівняння, аналітичного і візуаль но-аналітичного аналізу об’єктів дослідження, систематизації інформації про різновиди логотипів і фавіконів відомих українських інтернет-магазинів двадцяти трьох товарних категорій та маркетплейсів США, Китаю, країн Європи і України. Вибір веб-сайтів електронної комерції було здійснено за допомогою пошукових систем відповідно рейтингів. Мета дослідження полягає в визначенні взаємозв’язку в дизайнерських рішеннях логотипів і фавіконів як основних ідентифікаторів бренду в інтернеті та виокремлення основних способів створення фаві конів на базі різних за морфологічною будовою логотипів у контексті сучасних світових тенденцій. Результати проведених досліджень показали, що логотип і фавікон веб-сайту є основними ідентифікаторами і необхідними елементами у створенні іміджу бренду електронної комерції та довіри споживачів до нього. Визначено важливу роль фавікону в процесі знаходження необхідного веб-сайту в інтернеті, що особливо актуально у зв’язку зі зрос танням кількості учасників ринку електронної комерції. Доведено необхідність взаємозв’язку дизайну логотипу і фавікону для пізнаваності бренду. Проведено аналіз взаємозв’язку логотипів і фавіконів тисячі веб-сайтів елек тронної комерції. Проаналізовано і описано типові способи перетворення різних за морфологічною будовою лого типів в фавікони. За результатами дослідження визначено найбільш поширені і доцільні способи перетворення, що забезпечують пізнаваність бренду і є надійним інструментом при розробці системи візуальної ідентифікації підприємства електронної комерції. Визначено тенденції в змінах дизайну логотипів і фавіконів.
DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/73-1-19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28907
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.