Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28928
Назва: РОЛЬ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
Інші назви: THE ROLE OF ADVERTISING AND INFORMATION ACTIVITY IN THE CONTEXT OF PUBLIC ADMINISTRATION
Автори: Ахмедова, Олена Олегівна
Мороз, Світлана Анатоліївна
Ключові слова: публічне управління
public administration
медійні технології
засоби масової інформації
медіатизація
рекламна політика
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Ахмедова О. О. Роль рекламно-інформаційної діяльності в контексті публічного управління / О. О. Ахмедова, С. А.Мороз // Державне управління: удосконалення та розвиток. 2024. № 3,
Source: Державне управління: удосконалення та розвиток
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості рекламно-інформаційної діяльності в публічному управлінні як способі донесення соціально-значущої інформації до громадськості. Розглядаються питання ефективності та результативності рекламної діяльності державних та місцевих органів влади, її адміністрування та способи впливу на суспільну думку, а також проблеми перетворення реклами в пропаганду в процесі посилення політичної влади під час виборчих компаній та соціально-політичних загострень. Проаналізовано періоди становлення і розвитку медіаринку країни, визначено особливості кожного етапу та виклики, що потребують постійного контролю з боку держави щодо питань збереження та захисту конфіденційності даних і приватності. Зазначено точки відновлення та зростання рекламного ринку України за останній рік, акцентовано здатність рекламного сектору до швидкої адаптації та модифікації способів і форматів функціонування. Розглянуто зміни до Закону України «Про рекламу», що стосуються розміщення реклами та рекламного контенту і які базуються на положеннях Європейського Союзу у сфері аудіовізуальної реклами, Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради ЄС про аудіовізуальні медіа послуги та інших законів направлених на подолання проблем у рекламному секторі і є результатом праці над рекомендаціями Європейської комісії, які Україна має виконати як країнакандидат на вступ до Євросоюзу і забезпечити захист споживача і виробника, створюючи більш прозорі та справедливі умови діяльності на конкурентному рекламному ринку. Доведено, що соціальна реклама є дієвим інструментом впливу на суспільство з боку держави. Виявлено, що для публічного управління важливою є політична контекстуалізація реклами, яка може як консолідувати зусилля суспільства на подолання загроз, як у випадку повномасштабного вторгнення росії, так і грати проти, як у випадку спротиву щодо мобілізації на фоні корупційних скандалів та стати джерелом ще більшої суспільної напруги. Доведено, що рекламно-інформаційна діяльність вимагає від публічного управління ще більшої чутливості, зваженості та розсудливості, ніж більшість адміністративних завдань, дозволяючи, в той же час, більш ефективно спілкуватися з суспільством, забезпечуючи інформованість громадян та заохочуючи їхню участь у соціально-економічних процесах.
DOI: DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2156.2024.3.5
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28928
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ахмедова_Мороз_ПЕЧАТЬ.pdf380,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.