Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєв, Олександр Сергійович-
dc.date.accessioned2025-03-27T10:42:55Z-
dc.date.available2025-03-27T10:42:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВасильєв О. С. Типологія і ієрархія зовнішньої і внутрішньої структури вебсайту електронної комерції у системі візуальних компонент-ресурсів / О. С. Васильєв // Актуальні питання гуманітарних наук. Серія Мистецтвознавство. – 2024. – № 82, Т 1. – C. 125–132.uk
dc.identifier.issnISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28940-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню структури і ієрархії вебсайтів електронної комерції та їх сторінок з метою виокремлення типових рішень. Дослідження містить огляд наукової та практичної літератури стосовно означеної тематики, результати аналізу якої підтверджують актуальність теми роботи. Результати досліджень показали, що для вебсайтів електронної комерції незалежно від типу підприємства, потужності і товарної категорії використовують ієрархічну структуру, що передбачає кілька гілок (товарних категорій, підкатегорій та сторінок товарів) з двома і більше рівнями вкладеності. Виявлено, що структура вебсайту електронної комерції включає: обов’язкові, інформаційні та службові сторінки. Виокремлено також три групи обов’язкових взаємопов’язаних сторінок, що відрізняють за структурою та наявною інформацією. Дослідженнями доведено, що різні сторінки вебсайту електронної комерції мають різну структуру, проте включають три обов’язкові інформаційні блоки: ідентифікації, навігації та контент). Найбільш різноманітною є структура головних сторінок вебсайтів електронної комерції, яка залежить від типу підприємства, його потужності та товарної категорії. Сторінки підкатегорій, сторінки товарів, службові і інформаційні сторінки мають подібну структуру для всіх вебсайтів електронної комерції незалежно від типу підприємства, товарної категорії та їх кількості.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвебдизайнuk
dc.subjectUX / UI designuk
dc.subjectвебсайтuk
dc.subjectструктура сайтуuk
dc.titleТипологія і ієрархія зовнішньої і внутрішньої структури вебсайту електронної комерції у системі візуальних компонент-ресурсівuk
dc.title.alternativeTypology and hierarchy of the external and internal structure of an electronic commerce website in the system of visual components-resourcesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVasyliev, Oleksandr Serhiyovych-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceАктуальні питання гуманітарних наук. Серія Мистецтвознавство.uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.identifier.doihttps://doi.org/10.24919/2308-4863/82-1-18uk
local.identifier.urihttps://www.aphn-journal.in.ua/archive/82_2024/part_1/20.pdfuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєв О.С. Типологія і ієрархія.pdf531,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.