Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрел, Анна Миколаївна-
dc.contributor.authorШавирін, Валерій Васильович-
dc.contributor.authorШулик, Павло Олександрович-
dc.date.accessioned2025-03-27T10:56:57Z-
dc.date.available2025-03-27T10:56:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОрел А. М. Дослідження впливу міжнародних рітейлерів на роздрібні мережі та змін споживчих вподобань / А. М. Орел, В. В. Шавирін, П. О. Шулик // Економіка і суспільство. – 2024. – № 68. – Режим доступу: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-83uk
dc.identifier.issn2524-0072uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28941-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню впливу міжнародних рітейлерів на розвиток локальних роздрібних мереж і трансформацію споживчих уподобань. У науковій роботі розглядаються основні тенденції входження міжна-родних рітейлерів на національні ринки, їх конструктивні стратегічні підходи та наслідки для місцевих роздріб-них підприємств. Дослідження аналізує зміну структури споживчого попиту під впливом нових маркетингових практик, які використовують глобальні популярні бренди, і нових цифрових рішень, що сприяють підвищенню рівня якості обслуговування. Особлива увага приділена поведінковим змінам споживачів, які пристосовують-ся до нових форматів покупок, таких як онлайн-шопінг, омніканальні підходи, а також перевага міжнародних торгових марок перед локальними. Результати дослідження можуть бути корисними для розробки адаптив-них стратегій місцевими роздрібними мережами та визначення напрямків їх конкурентного розвитку в умовах посиленої інтернаціоналізації торгівліuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрітейлериuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectмережаuk
dc.subjectторгівляuk
dc.subjectобслуговуванняuk
dc.subjectretailersuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectretailuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectdemanduk
dc.subjectnetworkuk
dc.subjecttradeuk
dc.subjectserviceuk
dc.titleДослідження впливу міжнародних рітейлерів на роздрібні мережі та змін споживчих вподобаньuk
dc.title.alternativeStudy of the influence of international retailers on retail networks and changes in consumer preferencesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorOrel, Anna-
local.contributor.altauthorShavyrin, Valery-
local.contributor.altauthorShulyk, Pavlo-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка і суспільствоuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doiDOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-83uk
local.identifier.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4921uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orel_2024_elekt.pdf255,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.