Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБебко, Світлана В.-
dc.contributor.authorБурда, Наталія В.-
dc.contributor.authorБогданець, Борис Б.-
dc.date.accessioned2025-04-04T08:36:48Z-
dc.date.available2025-04-04T08:36:48Z-
dc.date.issued2024-07-
dc.identifier.citationБебко С. В. Оцінювання ефективності взаємодії банківської системи та інноваційного підприємництва в умовах міжнародного маркетингу / С. В. Бебко, Н. В. Бурда, Б. Б. Богданець // Актуальні проблеми економіки. – 2024. – №7 (277). – С. 278 – 292.uk
dc.identifier.isbn-uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28980-
dc.description.abstractДослідження присвячено оцінюванню ефективності взаємодії банківської системи та інноваційного підприємництва в умовах міжнародного маркетингу. У статті аналізується, як банки сприяють розвитку інноваційних підприємств на глобальному ринку, враховуючи особливості міжнародного маркетингового середовища. Особлива увага приділяється ролі банків у забезпеченні фінансування та підтримці підприємств, а також їх здатності адаптуватися до швидкозмінних умов міжнародного ринку. Проаналізовано рейтингові показники фінансової роботи банків України. Здійснено порівняння величини чистих активів та прибутковості провідних банків України. Реалізовано порівняння прогнозного значення чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ТОВ консалтинговий центр «Конкорд» з використанням трьох нелінійних функцій. Дослідження розглядає, яким чином інтеграція банківських послуг з інноваційними бізнес-процесами впливає на конкурентоспроможність підприємств та сприяє їхньому виходу на міжнародні ринки.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбанківська системаuk
dc.subjectінноваційне підприємництвоuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectчистий дохід ринки збутуuk
dc.subjectкредитуванняuk
dc.subjectринки збутуuk
dc.subjectbanking systemuk
dc.subjectinnovative entrepreneurshipuk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.subjectlendinguk
dc.subjectnet incomeuk
dc.subjectsales marketsuk
dc.titleОцінювання ефективності взаємодії банківської системи та інноваційного підприємництва в умовах міжнародного маркетингуuk
dc.title.alternativeAssessment of the efficiency of interaction between the banking system and innovative entrepreneurship in the conditions of international marketinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBebko, Svitlana-
local.contributor.altauthorBurda, Nataliia-
local.contributor.altauthorBogdanets, Borys-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32752/1993-6788-2024-1-277-278-292uk
local.identifier.urihttps://eco-science.net/wp-content/uploads/2024/07/7.24._topic_Svetlana-Bebko-Natalia-Burda-Borys-Bogdanets-278-292.pdfuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bebko_2024_278-292.pdf5,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.