Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКротова, Тетяна Федорівна-
dc.contributor.authorІвашківська, Анастасія Романівна-
dc.date.accessioned2025-04-15T09:00:51Z-
dc.date.available2025-04-15T09:00:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІвашківська А. Р. Розробка фірмового стилю кав'ярні : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / А. Р. Івашківська : науковий керівник Т. Ф. Кротова – Київ : КНУТД. 2024. – 73 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29125-
dc.description.abstractУ роботі виконано детальний аналізу особливостей фірмового стилю для кав'ярні, що мало на меті створення власного унікального фірмового стилю для зазначеного закладу. У цій роботі розглядаються основні поняття та компоненти фірмового стилю. Проаналізовано значення фірмового стилю для закладу громадського харчування, його вплив на сприйняття бренду споживачами. Вивчено теоретичні підходи до розробки фірмового стилю, від дизайн-концепції брендингу до маркетингових стратегій. Також був проведений аналіз сучасних тенденцій у дизайні та брендингу закладів харчування. Виконано порівняльний аналіз фірмових стилів конкурентів, виявлено основні тренди в індустрії та проаналізовано їх вплив на споживацьке сприйняття. Охарактеризовано практичний процес створення фірмового стилю. Включено розробку логотипу, вибір кольорової гами, шрифтів та інших елементів візуальної ідентифікації. Розглянуто етапи впровадження фірмового стилю в усі аспекти діяльності кав'ярні, від оформлення приміщення до пакування продукції та рекламних матеріалів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk
dc.titleРозробка фірмового стилю кав'ярніuk
dc.title.alternativeDevelopment of corporate identity of a coffee shopuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorIvashkivska, Anastasia Romanivna-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДг 3-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorKrotova, Tatyana Fedorivna-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diploma022_ Ivashkivska _ Krotova.pdf2,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.