Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29196
Назва: The peculiarities of remote project management in the sphere of advertising
Інші назви: Особливості віддаленого управління проєктами в сфері реклами
Автори: Джура, Маріанна Олександрівна
Роєнко, Людмила Віталіївна
Ключові слова: project management
проєктний менеджмент
work remotely
працювати віддалено
innovative approaches
інноваційні підходи
management strategy
стратегія менеджменту
Дата публікації: 17-жов-2024
Видавництво: Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті
Бібліографічний опис: Dzhura M. O. The peculiarities of remote project management in the sphere of advertising / M. O. Dzhura, L. V. Roienko // Управління проєктами: проєктний підхід в сучасному менеджменті : мат-ли ХV Міжнар. наук.-практ. конф. фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців. ― Одеса : ОДАБА, 2024. С. – 694-698.
Короткий огляд (реферат): The article dals with the problem of finding innovative approaches and strategies for effective project management in the sphere of advertising. The author describes the main stages and aspects of the advertising process. In particular, people working remotely in the field of advertising must constantly be interested in trends and create something creative and new. It depends on how many people will search and be fascinated by the products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29196
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzhura_Roienko_The peculiarities of remote project management in the sphere of advertising.pdf209,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.