Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2935
Назва: Дослідження концептуальних основ процесу управління: місце торгової марки в системі управління підприємством
Автори: Бихова, О. М.
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Бихова О. М. Дослідження концептуальних основ процесу управління: місце торгової марки в системі управління підприємством / О. М. Бихова // Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія. — Х. : ХНЕУ, 2013. — С. 50-67.
Source: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2935
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 978-966-676-567-6
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161104_108.pdf325,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.