Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБихова, О. М.-
dc.date.accessioned2016-11-07T09:37:07Z-
dc.date.available2016-11-07T09:37:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБихова О. М. Аналіз факторів, які впливають на процес управління торговими марками підприємств / О. М. Бихова // Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія. — Х. : ХНЕУ, 2013. — С. 100-110.uk
dc.identifier.isbn978-966-676-567-6uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2937-
dc.language.isoukuk
dc.titleАналіз факторів, які впливають на процес управління торговими марками підприємствuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceУправління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємстваuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161104_110.pdf361,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.