Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБихова, О. М.-
dc.date.accessioned2016-11-07T09:40:26Z-
dc.date.available2016-11-07T09:40:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБихова О. М. Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банками / О. М. Бихова // Економіка розвитку. — 2014. — № 3. — С. 15-18.uk
dc.identifier.issn1683-1942uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2939-
dc.description.abstractУточнено визначення бенчмаркінгу з урахуванням банківської специфіки. Бенч-маркінг розглянуто як процес порівняння продукту (послуги) та бізнес-процесів банку з продуктами (послугами) та бізнес-процесами банків-лідерів, кращих кредитних установ, партнерів з метою запозичення кращого досвіду в різних сферах діяльності і його адаптації для отримання конкурентних переваг на ринку банківських послуг. З метою вдосконалення процедури застосування бенчмаркінгу в діяльності банків систематизовано та виокремлено головні класифікаційні ознаки, обґрунтовано особливості застосування різновидів бенчмаркінгу. Доведено, що такий під-хід дасть можливість керівництву банків цілеспрямовано застосовувати методику вивчення та впровадження позитивного досвіду конкурентів, партнерів та інших організацій, а також сприятиме інноваційному розвитку кредитних організацій.uk
dc.description.abstractУточнено определение бенчмаркинга с учетом банковской специфики. Бенч-маркинг рассмотрен как процесс сравнения продукта (услуги) и бизнес-процессов банка с продуктами (услугами) и бизнес-процессами банков-лидеров, лучших кредитных учреждений, партнеров с целью заимствования лучшего опыта в разных сферах деятельности и его адаптации для получения конкурентных преимуществ на рынке банковских услуг. С целью усовершенствования процедуры применения бенчмаркинга в деятельности банков систематизированы и выделены основные классификационные признаки, обоснованы особенности применения видов бенчмаркинга. Доказано, что такой подход позволит руководству банков целенаправленно применять методику изучения и внедрения передового опыта конкурентов, партнеров и других организаций, а также будет способствовать инновационному развитию кредитных организаций.uk
dc.description.abstractThe definition of benchmarking is clarified based on banking specifics. Bench-marking is considered as a process of comparing a product (a service) and business processes of a bank with products (services) and business processes of leading banks, best lenders, partners in order to borrow best practices in various areas and their adaptation with a view to gaining competitive advantage in the banking market. In order to improve the procedure of applying benchmarking to the activities of banks, the basic classification features were systematized and identified and peculiarities of application of benchmarking types were justified. This approach is proved to enable the manage-ment of banks to deliberately apply the methodology of studying and implementing ad-vanced practices of competitors, partners and other organizations, and will contribute to innovative development of credit institutions.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectособливості застосування бенчмаркінгуuk
dc.subjectбанкuk
dc.subjectкласифікація видів бенчмаркінгуuk
dc.subjectбенчмаркингuk
dc.subjectособенности применения бенчмаркингаuk
dc.subjectклассификация видов бенчмаркингаuk
dc.subjectbenchmarkinguk
dc.subjectbenchmarking types classificationuk
dc.subjectbenchmarking application peculiaritiesuk
dc.subjectbankuk
dc.titleКласифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банкамиuk
dc.title.alternativeКлассификация видов бенчмаркинга в системе управления банкамиuk
dc.title.alternativeClassification of benchmarking types in the management of banksuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБыхова, Е. М.-
local.contributor.altauthorBykhova, О.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка розвиткуuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161104_112.pdf286,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.