Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29429
Назва: Роль PR-технологій в залученні та утриманні клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі
Автори: Моргулець, О. Б.
Парафієнко, А. С.
Ключові слова: PR-технології
готельно-ресторанний бізнес
маркетингові комунікації
лояльність клієнтів
імідж підприємства
Дата публікації: кві-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Моргулець О. Б. Роль PR-технологій в залученні та утриманні клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі / О. Б. Моргулець, А. С. Парафієнко // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 116-118.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29429
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2000 Збірник ІККІ 2024 1 (1)-116-118.pdf273,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.