Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанова, О. А.-
dc.contributor.authorМасюткін, А. С.-
dc.date.accessioned2025-05-20T12:56:30Z-
dc.date.available2025-05-20T12:56:30Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationСтепанова О. А. Реклама та брендинг в готельно-ресторанному бізнесі / О. А. Степанова, А. С. Масюткін // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІI Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 172–175.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29453-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleРеклама та брендинг в готельно-ресторанному бізнесіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-14-
local.conference.nameІнтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій-
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2000 Збірник ІККІ 2024 1 (1)-172-175.pdf282,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.