Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29484
Назва: Культурне підприємництво: від концептуалізації до методології оцінки
Автори: Олійник, О. С.
Ключові слова: культурне підприємництво
культурологія
теорія культури
економіка культури
креативні індустрії
методологія
міждисциплінарність
Дата публікації: кві-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Олійник О. С. Культурне підприємництво: від концептуалізації до методології оцінки / О. С. Олійник // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 9–14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29484
Розташовується у зібраннях:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2000 Збірник ІККІ 2024 1 (1)-9-14.pdf302,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.