Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29589
Назва: | Психологічні механізми привабливості персонажів в комп'ютерних іграх |
Інші назви: | Psychological mechanisms of characters' attractiveness in computer games |
Автори: | Батрак, Вадим Станіславович Маслова, Дар’ія Олександрівна |
Ключові слова: | дизайн персонажа атрибути деталі образ персонажа відеоігри ескіз концептуальний дизайн |
Дата публікації: | 3-чер-2024 |
Видавництво: | MDPC Publishing, Berlin, Germany |
Бібліографічний опис: | Батрак В. С. Психологічні механізми привабливості персонажів в комп'ютерних іграх / В. С. Батрак, Д. О. Маслова // Current challenges of science and education. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. MDPC Publishing. Berlin, Germany. - 2024. P. 395-400. |
Короткий огляд (реферат): | Метою даного дослідження є визначення та аналіз психологічних механізмів, що лежать в основі підвищеної привабливості ігрових персонажів, характер яких схожий на характер самих гравців. Робота спрямована на з'ясування чинників, які роблять таких персонажів більш цікавими, переконливими та емоційно близькими для користувачів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29589 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра мультимедійного дизайну |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Маслова Д.О., Батрак В. С. Психологчні механізми привабливості персонажів в компютерних іграх.pdf | 767,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.