Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29589
Назва: Психологічні механізми привабливості персонажів в комп'ютерних іграх
Інші назви: Psychological mechanisms of characters' attractiveness in computer games
Автори: Батрак, Вадим Станіславович
Маслова, Дар’ія Олександрівна
Ключові слова: дизайн персонажа
атрибути
деталі
образ персонажа
відеоігри
ескіз
концептуальний дизайн
Дата публікації: 3-чер-2024
Видавництво: MDPC Publishing, Berlin, Germany
Бібліографічний опис: Батрак В. С. Психологічні механізми привабливості персонажів в комп'ютерних іграх / В. С. Батрак, Д. О. Маслова // Current challenges of science and education. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. MDPC Publishing. Berlin, Germany. - 2024. P. 395-400.
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є визначення та аналіз психологічних механізмів, що лежать в основі підвищеної привабливості ігрових персонажів, характер яких схожий на характер самих гравців. Робота спрямована на з'ясування чинників, які роблять таких персонажів більш цікавими, переконливими та емоційно близькими для користувачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29589
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.