Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2981
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кириченко, Римма Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-14T09:43:34Z | - |
dc.date.available | 2016-11-14T09:43:34Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Кириченко Р. В. Формування читацької компетентності у студентів / Р. В. Кириченко // Психологічні науки: проблеми і здобутки. — 2011. — Вип. 2. — С. 121-134. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2981 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті основні теоретичні підходи до вивчення проблеми розуміння, проаналізовані наукові погляди до розвитку читацької компетентності у студентів, розкритий зміст основних понять даної проблематики. Представлені прийоми удосконалення якостей читання, смислового аналізу тексту, розвитку пізнавального інтересу та логічного мислення в роботі з твором. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены основные теоретические подходы к проблеме понимания, проанализированы научные взгляды развития читательской компетентности у студентов, раскрыто содержание основных понятий данной проблематики. Представлены прийомы усовершенствования качества чтения, смыслового анализа текста, развития познавательного интереса и логического мышления в работе с произведением. | uk |
dc.description.abstract | The article reviews major theoretical approaches to study the problem of understanding, scientific investigation of development of student reading competence and also the content of basic concepts of this issue was disclosed. Some techniques were presented to improve reading skills, semantic text analysis, cognitive development and logical thinking, working interest. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | читацька компетентність | uk |
dc.subject | читательская компетентность | uk |
dc.subject | reading competence | uk |
dc.subject | розуміння | uk |
dc.subject | понимание | uk |
dc.subject | структурно-смислові характеристики тексту | uk |
dc.subject | структурно-смысловые характеристики текста | uk |
dc.subject | understanding of structural and semantic features of text | uk |
dc.subject | діалогічна взаємодія з текстом | uk |
dc.subject | диалогическое взаимодействие с текстом | uk |
dc.subject | dialogue-interaction with the text | uk |
dc.title | Формування читацької компетентності у студентів | uk |
dc.title.alternative | Формирование читательской компетентности у студентов | uk |
dc.title.alternative | Formation of reader competence in students | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Кириченко, Римма Викторовна | - |
local.contributor.altauthor | Kyrychenko, R. V. | - |
local.contributor.altauthor | Кириченко, Р. В. | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.source | Психологічні науки: проблеми і здобутки | uk |
local.subject.faculty | Факультет індустрії моди | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20161111_Kyrychenko_P121-134.pdf | 401,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.