Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, Римма Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-11-14T09:46:27Z-
dc.date.available2016-11-14T09:46:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКириченко Р. В. Аналіз основних психологічних підходів до проблеми розуміння тексту читачем./ Р. В. Кириченко // Вісник Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова. Психологія. — 2011. — Т. 16, Вип. 11. — С. 219-226.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2982-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані теоретичні підходи та наукові погляди до проблеми розуміння тексту читачем, систематизований та розкритий зміст основних понять даної проблематики, окреслені можливі перспективи подальших наукових пошуків. Результати теоретичних досліджень можуть бути використані викладачами та студентами вищих навчальних закладів для покращення роботи з текстом.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы теоретические подходы и научные взгляды проблемы понимания текста, систематизировано и раскрыто содержание основных понятий данной проблематики, очерчены возможные перспективы научных поисков. Результаты теоретических исследований могут быть использованы преподавателями и студентами высших учебных заведений для улучшения работы с текстом.uk
dc.description.abstractIn the article different theoretical approaches and scientific views on problems of reader’s text understanding are analyzed, the meaning of basic notions of the problem is provided and systemized, possible perspectives of further scientific researches are outlined. The results of theoretical researches can be used by teachers and students of academic institutions for improvement of work with a text.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрозуміння текстуuk
dc.subjectпонимание текстаuk
dc.subjecttext understandinguk
dc.subjectсмислuk
dc.subjectсмыслuk
dc.subjectmeaninguk
dc.subjectкогнітивні операціїuk
dc.subjectкогнитивные операцииuk
dc.subjectcognitive manipulationsuk
dc.subjectдіалогічна взаємодія з текстомuk
dc.subjectдиалогическое взаимодействие с текстомuk
dc.subjectinterlocutory interaction with textuk
dc.subjectрівні розумінняuk
dc.subjectуровни пониманияuk
dc.subjectlevels of understandinguk
dc.subjectкритерії розумінняuk
dc.subjectкритерии пониманияuk
dc.subjectunderstanding of the criteriauk
dc.titleАналіз основних психологічних підходів до проблеми розуміння тексту читачемuk
dc.title.alternativeАнализ основных психологических подходов понимания текста читателемuk
dc.title.alternativeAnalysis of major psychological approaches to understanding the text readeruk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКириченко, Римма Викторовна-
local.contributor.altauthorKyrychenko, R. V.-
local.contributor.altauthorКириченко, Р. В.-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceВісник Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова. Психологіяuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161111_Kyrychenko_P219-226.pdf128,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.