Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кириченко, Римма Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-14T09:46:27Z | - |
dc.date.available | 2016-11-14T09:46:27Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Кириченко Р. В. Аналіз основних психологічних підходів до проблеми розуміння тексту читачем./ Р. В. Кириченко // Вісник Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова. Психологія. — 2011. — Т. 16, Вип. 11. — С. 219-226. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2982 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовані теоретичні підходи та наукові погляди до проблеми розуміння тексту читачем, систематизований та розкритий зміст основних понять даної проблематики, окреслені можливі перспективи подальших наукових пошуків. Результати теоретичних досліджень можуть бути використані викладачами та студентами вищих навчальних закладів для покращення роботи з текстом. | uk |
dc.description.abstract | В статье проанализированы теоретические подходы и научные взгляды проблемы понимания текста, систематизировано и раскрыто содержание основных понятий данной проблематики, очерчены возможные перспективы научных поисков. Результаты теоретических исследований могут быть использованы преподавателями и студентами высших учебных заведений для улучшения работы с текстом. | uk |
dc.description.abstract | In the article different theoretical approaches and scientific views on problems of reader’s text understanding are analyzed, the meaning of basic notions of the problem is provided and systemized, possible perspectives of further scientific researches are outlined. The results of theoretical researches can be used by teachers and students of academic institutions for improvement of work with a text. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | розуміння тексту | uk |
dc.subject | понимание текста | uk |
dc.subject | text understanding | uk |
dc.subject | смисл | uk |
dc.subject | смысл | uk |
dc.subject | meaning | uk |
dc.subject | когнітивні операції | uk |
dc.subject | когнитивные операции | uk |
dc.subject | cognitive manipulations | uk |
dc.subject | діалогічна взаємодія з текстом | uk |
dc.subject | диалогическое взаимодействие с текстом | uk |
dc.subject | interlocutory interaction with text | uk |
dc.subject | рівні розуміння | uk |
dc.subject | уровни понимания | uk |
dc.subject | levels of understanding | uk |
dc.subject | критерії розуміння | uk |
dc.subject | критерии понимания | uk |
dc.subject | understanding of the criteria | uk |
dc.title | Аналіз основних психологічних підходів до проблеми розуміння тексту читачем | uk |
dc.title.alternative | Анализ основных психологических подходов понимания текста читателем | uk |
dc.title.alternative | Analysis of major psychological approaches to understanding the text reader | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Кириченко, Римма Викторовна | - |
local.contributor.altauthor | Kyrychenko, R. V. | - |
local.contributor.altauthor | Кириченко, Р. В. | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.source | Вісник Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова. Психологія | uk |
local.subject.faculty | Факультет індустрії моди | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20161111_Kyrychenko_P219-226.pdf | 128,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.