Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29836
Назва: | Практико-орієнтований підхід до викладання дисципліни «Історія англійської мови» на філологічних факультетах закладів вищої освіти |
Інші назви: | Practice-oriented approach to teaching the course "History of the English Language" at the philological faculties of higher education institutions |
Автори: | Ісакова, Єлизавета Павлівна Бороліс, Інна Іванівна |
Ключові слова: | історія англійської мови практико-орієнтований підхід лінгвокраїнознавча компетенція історичні періоди англійської мови |
Дата публікації: | 27-січ-2025 |
Бібліографічний опис: | Ісакова Є. П. Практико-орієнтований підхід до викладання дисципліни «Історія англійської мови» на філологічних факультетах закладів вищої освіти / Є. П. Ісакова, І. І. Бороліс // Актуальні проблеми філології та перекладознавства : Збірник наукових праць. - 2024. - Вип. 32. - С.5-9. |
Source: | Current issues of linguistics and translation studies |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається практико-орієнтований підхід до викладання дисципліни «Історія англійської мови» на філологічних факультетах закладів вищої освіти, з акцентом на поєднанні викладання теоретичних питань та формування практичних навичок їх використання для пояснення природи та зв’язків філологічних явищ в комунікативних ситуаціях різних історичних контекстів. Оскільки курс цієї дисципліни поєднує історичний, лінгвістичний та культурологічний аспекти, важливим є розвиток у студентів здатності не лише засвоювати теоретичні основи, а й застосовувати ці знання у реальних мовних контекстах. Основними принципами практико-орієнтованого підходу є інтерактивність та зв’язок теорії з практикою. Використання активних методів навчання, таких як рольові ігри, проєктна діяльність та групова робота, сприяє більш глибокому залученню студентів в освітній процес. Зокрема, рольові ігри дозволяють спроєктувати певні мовні ситуації на різних етапах становлення системи іноземної мови, залучити студентів до безпосереднього визначення і пояснення мовних конструкцій і явищ, проаналізувати вплив певних процесів в різні історичні періоди на сучасну систему іноземної мови, що, в свою чергу, забезпечить краще розуміння історичних, соціальних та культурних чинників еволюції мови в цілому. В даному аспекті важливості набувають завдання, що передбачають аналіз автентичних текстів різних історичних періодів та практику перекладу текстів з давньоанглійської або середньоанглійської мови на сучасну. Застосування контекстуальних вправ на практичних заняттях з дисципліни «Історія англійської мови», що допомагають студентам зрозуміти мовні зміни через практичні завдання, також є ефективним інструментом в освітньому процесі. У результаті застосування практико-орієнтованого підходу, студенти не лише набувають теоретичних знань, але й вчаться застосовувати їх на практиці, що значно підвищує якість їхньої професійної підготовки. Цей підхід дозволяє формувати у студентів необхідні навички для глибокого розуміння та інтерпретації мовних явищ в різні періоди історичного розвитку мовної системи, а також забезпечує цілісне сприйняття історичного становлення англійської мови в контексті культурних і соціальних процесів, що є важливим для їхньої майбутньої професійної діяльності. |
DOI: | 10.31891/2415-7929-2024-32-1 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29836 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APFP-2024-N32+5-9 (1).pdf | стаття | 255,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.