Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29838
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штайнер, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Лісогор, Алла | - |
dc.contributor.author | Силенко, Юлія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T10:56:22Z | - |
dc.date.available | 2025-06-02T10:56:22Z | - |
dc.date.issued | 2025-01 | - |
dc.identifier.citation | Штайнер Т. Професійно-практична підготовка дизайнерів: формування креативного мислення та візуальної грамотності засобами мультимедійних технологій / Т. Штайнер, А. Лісогор, Ю. Силенко // Молодь і ринок. - 2025. - № 1/233. - С.163-167. ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online). URL: 10.24919/2308-4634.2025.322714 | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2308-4634 (Print) | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2617-0825 (Online) | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29838 | - |
dc.description.abstract | У статті авторами окреслено зміст поняття “професійно-практична підготовка майбутніх дизайнерів”, що передбачає кореляцію таких компонентів: опанування теоретичної бази, розвиток практичних навичок, формування творчого мислення застосування інтегрованих технологій; підготовка до командної роботи. Розглянуто шляхи інтеграції мультимедійних технологій, що виступають ефективним інструментом у розвитку креативного мислення та візуальної грамотності у майбутніх дизайнерів: 1) створення інтерактивного контенту; 2) забезпечення доступу до віртуальних платформ; 3) уможливлення використання віртуальної та доповненої реальності; 4) уможливлення організації онлайн-колаборації. Результатом дослідження авторами окреслені організаційно-методологічні умови ефективної реалізації мультимедійних технологій у професійно-практичній підготовці дизайнерів (створення сучасного технічного середовища; розробка адаптованого змісту навчальних програм, що зумовлює інтеграцію курсів з використання мультимедійних технологій; методична підтримка викладачів). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | професійно-практична підготовка | uk |
dc.subject | зміст професійно-практичної підготовки майбутніх дизайнерів | uk |
dc.subject | мультимедійні технології | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | мультимедійний дизайн | uk |
dc.subject | інноваційне мислення | uk |
dc.subject | відкрите освітнє середовище ЗВО | uk |
dc.title | Професійно-практична підготовка дизайнерів: формування креативного мислення та візуальної грамотності засобами мультимедійних технологій | uk |
dc.title.alternative | PROFESSIONAL-PRACTICAL TRAINING OF DESIGNERS: DEVELOPING CREATIVE THINKING AND VISUAL LITERACY THROUGH MULTIMEDIA TECHNOLOGIES | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Shtainer, Tetiana | - |
local.contributor.altauthor | Lisohor, Alla | - |
local.contributor.altauthor | Sylenko, Yuliia | - |
local.subject.section | Мистецтвознавство, дизайн і ергономіка | uk |
local.source | Молодь і ринок | uk |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра мультимедійного дизайну | uk |
local.identifier.doi | 10.24919/2308-4634.2025.322714 | uk |
local.identifier.uri | http://mir.dspu.edu.ua/article/view/322714/313186 | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Штайнер, Лісогор, Силенко Молодь і ринок (1).pdf | 1,13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.