Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStelmakh, Anastasia-
dc.contributor.authorGoncharenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2025-06-06T11:18:57Z-
dc.date.available2025-06-06T11:18:57Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifier.citationStelmakh A. Some fashion industry managerial issues in Ukraine, problems and prospects / A. Stelmakh, S. Goncharenko // Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XX Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 2024. – Київ : НАУ, 2024. – С. 91-93.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29871-
dc.description.abstractFashion has become an object of commercial activity and is being increasingly involved in the market management process. Economic mechanisms for new concepts creation and implemention in fashion industry, new ideas’ protection systems, pricing principles, work organisation and interaction between designers and commerce are being developed. This includes interaction between designers and sales.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk
dc.subjectFashionuk
dc.subjectmarket management processuk
dc.subjectcommercial activityuk
dc.titleSome fashion industry managerial issues in Ukraine, problems and prospectsuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2024-10-
local.conference.nameСучасні проблеми менеджментуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.