Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄжова, Ольга-
dc.contributor.authorПашкевич, Калина-
dc.contributor.authorГерасименко, Олена-
dc.date.accessioned2025-06-06T11:57:58Z-
dc.date.available2025-06-06T11:57:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЄжова О. Підготовка майбутніх фахівців до підтримки українських брендів засобами комп’ютерного дизайну / О. Єжова, К. Пашкевич, О. Герасименко // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Полтава, 27–28 жовтня 2022 року. - Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2022. - С. 34–39.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29882-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування готовності фахівців в галузі технологій і дизайну до підтримки вітчизняного бізнесу. Схарактеризовано особливості вивчення дисципліни «Комп’ютерний дизайн» в Київському національному університеті технологій і дизайну. Узагальнено особливості розроблення елементів фірмового стилю з застосуванням програм векторної графіки. Виявлено, що студенти активно використовують елементи українського символізму та біоморфізму при розробленні логотипів.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of forming the readiness of specialists in the field of technology and design to support domestic business. The peculiarities of studying the discipline "Computer design" at the Kyiv National University of Technology and Design are characterized. Features of the development of corporate style elements with the use of vector graphics programs are summarized. It was found that students actively use elements of Ukrainian symbolism and biomorphism when developing logos.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленкаuk
dc.subjectкомп’ютерний дизайнuk
dc.subjectфахівець з технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectсимволізмuk
dc.subjectбіоморфізмuk
dc.subjectcomputer designuk
dc.subjecttechnology and design specialistuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectbranduk
dc.subjectsymbolismuk
dc.subjectbiomorphismuk
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців до підтримки українських брендів засобами комп’ютерного дизайнуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.conference.locationПолтаваuk
local.conference.date2022-10-
local.conference.nameДизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMFPP 2022 35-39.pdf505,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.