Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГапон-Байда, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-06-16T11:37:38Z-
dc.date.available2025-06-16T11:37:38Z-
dc.date.issued2024-05-09-
dc.identifier.citationГапон-Байда Л. В. Аналіз змісту освітніх програм спеціальності 023 образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Л. В. Гапон-Байда, Т. М. Деркач // Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 9 травня 2024 р. - Глухів : Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2024. - С. 45-47.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29885-
dc.description.abstractМета дослідження полягає в з‘ясуванні сучасного стану нормативного забезпечення розвитку трьох аспектів проєктної компетентності в здобувачів освіти за спеціальністю 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація на основі аналізу змісту затвердженого стандарту вищої освіти, ОПП власної розробки вишів та відповідних освітніх компонентів (ОК). Аналіз ПРН, закладених в освітній стандарт спеціальності 023 та додаткових ПРН, внесених ЗВО, показав, що технологічна складова значно домінує у всіх досліджених вишах у межах 1.48–1.94; наукова – навпаки має низькі показники на рівні 0.75–0.90. Корекції викладачів КНУТД, ЛНАМ через зміст силабусів вплинули на зростання технологічної (на рівні 1.82–1.92) та наукової (1.12–1.14) складової відносно творчої, а викладачів КДАДПМД – навпаки погіршили. Отже, за рахунок внесення змін у зміст ОК університети можуть суттєво впливати на розподіл впливу ПРН між трьома аспектами проєктної компетентності здобувачів освіти спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація та досягнути рівномірного їх розвитку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГлухівський НПУ ім. О. Довженкаuk
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk
dc.subjectдекоративне мистецтвоuk
dc.subjectреставраціяuk
dc.subjectосвітня програмаuk
dc.subjectпроєктна компетентністьuk
dc.subjectосвітні компонентиuk
dc.subjectпрограмні результати навчанняuk
dc.titleАналіз змісту освітніх програм спеціальності 023 образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставраціяuk
dc.title.alternativeAnalysis of the content of educational programs of specialty 023 fine arts, decorative: arts, restorationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorHapon-Baida, Liudmyla-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.conference.locationГлухівuk
local.conference.date2024-05-09-
local.conference.nameІV Міжнародна науково-практична конференція "Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи"uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk materialiv Tehnol osv Hlukhiv 2024.pdf#page=45_47.pdfосновна стаття741,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.