Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29885
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гапон-Байда, Людмила Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Деркач, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-16T11:37:38Z | - |
dc.date.available | 2025-06-16T11:37:38Z | - |
dc.date.issued | 2024-05-09 | - |
dc.identifier.citation | Гапон-Байда Л. В. Аналіз змісту освітніх програм спеціальності 023 образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Л. В. Гапон-Байда, Т. М. Деркач // Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 9 травня 2024 р. - Глухів : Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2024. - С. 45-47. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29885 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає в з‘ясуванні сучасного стану нормативного забезпечення розвитку трьох аспектів проєктної компетентності в здобувачів освіти за спеціальністю 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація на основі аналізу змісту затвердженого стандарту вищої освіти, ОПП власної розробки вишів та відповідних освітніх компонентів (ОК). Аналіз ПРН, закладених в освітній стандарт спеціальності 023 та додаткових ПРН, внесених ЗВО, показав, що технологічна складова значно домінує у всіх досліджених вишах у межах 1.48–1.94; наукова – навпаки має низькі показники на рівні 0.75–0.90. Корекції викладачів КНУТД, ЛНАМ через зміст силабусів вплинули на зростання технологічної (на рівні 1.82–1.92) та наукової (1.12–1.14) складової відносно творчої, а викладачів КДАДПМД – навпаки погіршили. Отже, за рахунок внесення змін у зміст ОК університети можуть суттєво впливати на розподіл впливу ПРН між трьома аспектами проєктної компетентності здобувачів освіти спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація та досягнути рівномірного їх розвитку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Глухівський НПУ ім. О. Довженка | uk |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk |
dc.subject | декоративне мистецтво | uk |
dc.subject | реставрація | uk |
dc.subject | освітня програма | uk |
dc.subject | проєктна компетентність | uk |
dc.subject | освітні компоненти | uk |
dc.subject | програмні результати навчання | uk |
dc.title | Аналіз змісту освітніх програм спеціальності 023 образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація | uk |
dc.title.alternative | Analysis of the content of educational programs of specialty 023 fine arts, decorative: arts, restoration | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Hapon-Baida, Liudmyla | - |
local.contributor.altauthor | Derkach, Tetiana | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.subject.faculty | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра промислової фармації | uk |
local.conference.location | Глухів | uk |
local.conference.date | 2024-05-09 | - |
local.conference.name | ІV Міжнародна науково-практична конференція "Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи" | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zbirnyk materialiv Tehnol osv Hlukhiv 2024.pdf#page=45_47.pdf | основна стаття | 741,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.