Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29895
Назва: Музично-релаксаційні паузи: значення та користь для учасників освітнього процесу
Автори: Бурназова, Віра Володимирівна
Русановичова, Ірина
Ключові слова: здобувачі вищої освіти
аудиторні заняття
музично-релаксаційні паузи
інструменти та засоби впливу
музичний матеріал
психоемоційний стан
Дата публікації: 19-кві-2024
Видавництво: БДПУ
Бібліографічний опис: Бурназова В., Русановичова І. Музично-релаксаційні паузи: значення та користь для учасників освітнього процесу / В. Бурназова, І. Русановичова // Мистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (19-20 квітня 2024 р., м. Запоріжжя). - Запоріжжя : БДПУ, 2024. - С. 41-47.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто значення та користь для учасників освітнього процесу музично-релаксаційних пауз з позиції підтримки їхнього психоемоційного стану. Розкрито питання використання музичнорелаксаційних пауз в освітньому процесі. Проведено опитування серед здобувачів Бердянського державного педагогічного університету та його аналіз з метою з’ясування зацікавленості у музичному матеріалі здобувачів, розумінні необхідності впровадження музично-релаксаційних пауз у ході проведення аудиторних занять з метою підтримки психоемоційного стану, подальшої розробки необхідних інструментів та засобів впливу на покращення результатів навчання, підтримки психоемоційного стану здобувачів вищої освіти засобами музичного мистецтва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29895
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра сценічного мистецтва і культури
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.