Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29986
Назва: | Перспективи застосування процедурної генерації контенту в гейм-дизайні |
Автори: | Деревянкіна, Д. О. Лебеденко, Ю. О. |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Деревянкіна Д. О. Перспективи застосування процедурної генерації контенту в гейм-дизайні / Д. О. Деревянкіна, Ю. О. Лебеденко // Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 20 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 62-63. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29986 |
Розташовується у зібраннях: | Електромеханічні, інформаційні системи та нанотехнології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_EMIS_2025_правка-62-63.pdf | 700,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.