Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30000
Назва: Development of a Corporate Style for a Tea Brand
Автори: Caiyun, Zhang
Gerasymenko, O. D.
Ключові слова: Brand
Corporate Style
Brand Strategy
Consumer
Дата публікації: лис-2024
Видавництво: Kremenchuk
Бібліографічний опис: Gerasymenko O. D. Development of a Corporate Style for a Tea Brand / O. D. Gerasymenko, Z. Caiyun // Integration of scientific knowledge and innovations for sustainable development of society in the face of global challenges : book of abstracts the International scientific and practical conference, November 19, 2024, Kremenchuk, Ukraine. - 2024. - P. 46-47.
Короткий огляд (реферат): The process of developing the corporate identity of a tea brand is studied, which is an important part of brand creation and is of great significance for the formation of brand image and enhancing brand value. The impact of corporate identity development on the brand is mainly reflected in consumer identity, internal cohesion and cooperative partnership. The successful development of corporate identity requires the creation and promotion of the brand in all aspects such as positioning, culture, vision, products, marketing and public welfare.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30000
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conf 19_11_2024 P46-47.pdf185,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.