Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеховцова, А. А.-
dc.contributor.authorСолнцев, С. О.-
dc.date.accessioned2025-07-02T11:28:44Z-
dc.date.available2025-07-02T11:28:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШеховцова А. А. Концептуальні засади створення бренду / А. А. Шеховцова, С. О. Солнцев // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 154-155.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30143-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleКонцептуальні засади створення брендуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-03-28-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-154-155.pdf554,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.