Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТЕСЛЕНКО, А. Д.-
dc.contributor.authorБОЙКО, Я. В.-
dc.date.accessioned2025-07-10T13:20:49Z-
dc.date.available2025-07-10T13:20:49Z-
dc.date.issued2025-04-11-
dc.identifier.citationТЕСЛЕНКО А. Д. ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ СЛОГАНІВ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ / А. Д. ТЕСЛЕНКО, Я. В. БОЙКО // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей X Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2025 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 299-301.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30537-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ СЛОГАНІВ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-11-
local.conference.nameІнноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу-
Розташовується у зібраннях:Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Всеукр_Конф_збірник_тез_2025 (1)-299-301.pdf284,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.