Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, Катерина Олексіївна-
dc.contributor.authorЦермолонський, Денис Васильович-
dc.date.accessioned2025-08-11T09:59:49Z-
dc.date.available2025-08-11T09:59:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЦермолонський Д. В. Маркетингові дослідження в системі управління підприємством : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Д. В. Цермолонський ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 56 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30789-
dc.description.abstractЦермолонський Д. В. «Маркетингові дослідження в системі управління підприємством» м. Київ – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг. – Київський національний університет технологій та дизайну, м. Київ, 2025. В кваліфікаційній роботі розглянуто існуючі інструменти та методи використання маркетингових досліджень в управлінні підприємством. Досліджено поняття маркетингові дослідження, їх сутність та особливості в управлінні, методи оцінки ефективності застосування маркетингових досліджень. В роботі проаналізовано процес використання маркетингових досліджень в управлінні підприємством ТОВ «Всеплюс». Проведено дослідження фінансово-господарської діяльності підприємства, організацію маркетингових досліджень, їх етапи та напрями, визначено рівень їх цифровізації. На основі узагальнення результатів дослідження розроблено пропозиції та щодо підвищення ефективності проведення маркетингових досліджень в управлінні та розраховано очікувані результати від впровадження запропонованих заходів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectавтоматизаціяuk
dc.subjectопитуванняuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectфокус-групиuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectautomationuk
dc.subjectsurveysuk
dc.subjectcompetitorsuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectfocus groupsuk
dc.titleМаркетингові дослідження в системі управління підприємствомuk
dc.title.alternativeMarketing Research in the Enterprise Management Systemuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorTsermolonskyi, Denis-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupБМР- 21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShikovets, Katerina-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Tsermolonsky_Shikovets.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.