Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31041
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKrotova, Tetiana-
dc.contributor.authorZhao, Wenjun-
dc.date.accessioned2025-09-19T12:09:20Z-
dc.date.available2025-09-19T12:09:20Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationKrotova T. Modern developments in advertising design solutions for Coca-cola companies / T. Krotova, W. Zhao // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 43-46.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31041-
dc.description.abstractThe study examines contemporary advertising strategies employed by Coca- Cola to enhance brand recognition and attract customers in a rapidly changing market. Research indicates that effective marketing strategies have a positive impact on brand performance, particularly in terms of increasing sales, enhancing brand loyalty, and expanding market share. These strategies utilise social media platforms, partnerships with influencers, and marketing activities based on creating exciting experiences that attract consumers. Design approaches and advertising ensure that messages are tailored to individual preferences, strengthening the connection with consumers and encouraging repeat purchases.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectgraphic toolsuk
dc.subjectAdvertisinguk
dc.subjectMarketing Strategiesuk
dc.subjectBrand Recognitionuk
dc.subjectDigital Mediauk
dc.titleModern developments in advertising design solutions for Coca-cola companiesuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-43-46.pdf492,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.