Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31111
Назва: Bamboo motif in brand identity designs
Автори: Yuan, Peijie
Krotova, Tetiana
Ключові слова: Cultural Difference
Brand Image Design
The Belt and Road Initiative
Pattern Design
Sustainable
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Yuan P. Bamboo motif in brand identity designs / P. Yuan, T. Krotova // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 75-78.
Короткий огляд (реферат): This research focuses on the development opportunities of the art design industry under the background of the BRI, and discusses how to promote the transformation of art design from "Made in China" to "Created in China" and create a Chinese art design brand with unique charm through in-depth excavation of Chinese traditional crafts and spiritual culture. The research takes bamboo as the theme, analyzes its aesthetic value and cultural symbolic significance in logo design, discusses the multiple values of bamboo as a renewable resource in ecological, economic and cultural aspects, and its important role in the BRI.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31111
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-75-78.pdf424,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.