Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBezuhla, Ruslana-
dc.contributor.authorLiu, Wenlu-
dc.date.accessioned2025-09-23T12:49:10Z-
dc.date.available2025-09-23T12:49:10Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationBezuhla R. Graphic design of the corporate style for a sports team / R. Bezuhla, W. Liu // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 130-132.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31134-
dc.description.abstractThis article explores the synergy between graphic design and art through the example of sports team branding, highlighting the influence of art and culture on visual identity. By analyzing recent trends and case studies, we examine the role of design in history and cultural representation. The results highlight the importance of integrating artistic elements into corporate branding strategies to resonate with diverse audiences.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectartuk
dc.subjectvisual identityuk
dc.titleGraphic design of the corporate style for a sports teamuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-130-132.pdf810,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.