Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31723
Назва: Сталий розвиток як стратегія: маркетинг змін у світі трансформацій
Автори: Повзун, Д. І.
Дата публікації: 29-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Повзун Д. І. Сталий розвиток як стратегія: маркетинг змін у світі трансформацій / Д. І. Повзун // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 27-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31723
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-27-28.pdf551,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.