Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31742
Назва: Електронна комерція в Україні: стратегії адаптації та розвитку в умовах цифрової трансформації, поширення мобільних технологій та макроекономічних шоків воєнного часу
Автори: Шкода, М. С.
Бурка, Б. О.
Дата публікації: 29-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шкода М. С. Електронна комерція в Україні: стратегії адаптації та розвитку в умовах цифрової трансформації, поширення мобільних технологій та макроекономічних шоків воєнного часу / М. С. Шкода, Б. О. Бурка // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 89-91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31742
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-89-91.pdf633,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.