Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолчінін-Бурунський, Ю. С.-
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.date.accessioned2025-11-11T09:41:02Z-
dc.date.available2025-11-11T09:41:02Z-
dc.date.issued2025-04-29-
dc.identifier.citationТолчінін-Бурунський Ю. С. Комунікаційні стратегії маркетингу в період глобальних перетворень / Ю. С. Толчінін-Бурунський, О. С. Євсейцева // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 110-111.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31757-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleКомунікаційні стратегії маркетингу в період глобальних перетвореньuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-29-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-110-111.pdf539,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.