Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієцький, Олександр-
dc.date.accessioned2025-11-11T09:43:42Z-
dc.date.available2025-11-11T09:43:42Z-
dc.date.issued2025-04-29-
dc.identifier.citationКорнієцький О. Маркетингова логістика як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. Корнієцький // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 108-109.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31759-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетингова логістика як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-29-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-108-109.pdf648,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.