Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, Віталіна Миколаївна-
dc.contributor.authorКетова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorІсакова, Єлизавета Павлівна-
dc.date.accessioned2025-11-12T13:12:40Z-
dc.date.available2025-11-12T13:12:40Z-
dc.date.issued2025-10-31-
dc.identifier.citationКетова Т. Переваги та виклики при вивченні німецької мови як другої іноземної після англійської / Т. Кетова, В. Денисенко, Є. Ісакова // Педагогічна Академія : наукові записки. - 2025.- № 23.uk
dc.identifier.issn2786-9458-onlineuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31860-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості процесу вивчення німецької мови як другої іноземної після англійської, зокрема лінгвістичні, психолінгвістичні та методичні чинники, що визначають ефективність засвоєння. Проведено аналіз впливу міжмовної інтерференції, яка у випадку позитивного переносу сприяє швидшому опануванню лексики та граматики через наявність лексичних когнатів, подібність граматичних структур та раніше сформовані мовні стратегії. Разом із тим, виділено основні труднощі, які виникають у процесі навчання: фонетичні особливості німецької мови (умлаути, специфічні звуки ch і r, наголос та інтонація), морфологічні складнощі (відмінки, рід і число, сильні та слабкі дієслова) та синтаксичні відмінності (позиція дієслова у головному і підрядному реченні, складні конструкції). В статті також розглянуто психолінгвістичні аспекти, зокрема мотивацію, когнітивні ресурси, рівень метамовної компетенції та міжмовну свідомість, що безпосередньо впливають на успішність засвоєння другої іноземної мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнімецька як друга іноземнаuk
dc.subjectмовна компетенціяuk
dc.subjectбагатомовністьuk
dc.subjectпсихолінгвістикаuk
dc.subjectкогнатиuk
dc.subjectдидактикаuk
dc.subjectнавчання іноземних мовuk
dc.subjectконтрастивний аналізuk
dc.subjectінтерференціяuk
dc.titleПереваги та виклики при вивченні німецької мови як другої іноземної після англійської.uk
dc.title.alternativeBenefits and challenges of learning German as a second language after Englishuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDenysenko, Vitalina-
local.contributor.altauthorKetova, Tetiana-
local.contributor.altauthorIsakova, Yelizaveta-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceПедагогічна Академія: наукові запискиuk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.5281/zenodo.17501924uk
local.identifier.urihttps://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/1400uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Переваги та виклики при вивченні німецької.pdf464,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.